سئو یار

اموزش سئو وب سایت

سئو یار

اموزش سئو وب سایت

  • ۰
  • ۰

فن بیان

فن بیان یکی از شاخص ترین توانایی هایی است که هر فرد در هر حوزه ای می تواند از آن خود کند. فرشاد غضنفری مدرس فن بیان یکی از مهمترین آکادمی های دیجیتال مارکتینگ ایران به شمار می رود. هدف از برگزاری این دوره از مناظرات دانشجویی آموزش فن بیان، اصول مناظره و ترویج تفکر انتقادی است.


فن بیان چیست ؟

ویژگی فن بیان می تواند شما را از یک متکلم وحده به جایی برساند که همواره در پی آن هستید تا دیگران  به سخنان شما گوش بدهند. تلاش ما این است که مرحله منطقه‌ای این دوره از مناظرات دانشجویی در استان لرستان برگزار شود و پیگیری‌های لازم در این خصوص انجام گرفته استبه دنبال توانمندسازی مهارت دانشجویان در خصوص مناظره دانشجویی و گفتمان‌های انتقادی هستیم.


چگونه مهارت فن بیان در خود تقویت کنم ؟

در بخش فن آفرینان (شرکت های نوپا) به ترتیب شرکت های هوداک طب، فناوران سبز دریا، ایده پروران مشرق غزال و پیشران زمهریر آسمان موفق به دریافت لوح زرین جشنواره، تسهیلات معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و کمک هزینه شرکت در جشنواره اسلاش کشور فنلاند شدند. فن بیان می تواند محور آغازین سخن وری و حرکت رو به جلو هر فردی باشد .


فن بیان و سخن وری
فن بیان


ارتباط فن بیان و شغل

خیر این از ترفندهای کارگردانی در متن اینطور است که زمانی پولشری شروع به صحبت می‌کند که است، یعنی قصه آن زمان به لحاظ متن و نگارش شروع می‌شود و وی یک واگویه با خود می‌کند. بنابراین ارتباطات کم یا دارند عکس می‌گیرند درحالیکه به لذت بردن از آن محیط و آن افراد توجه ندارند حال اگر یک عکس یادگاری هم باشد بد نیست اما این فقط یک خاطره کوچک است، اما اینکه بخواهد اساس تمام لحظاتمان را پر کند، اشتباه است میم و به حاشیه ها نزدیک می‌شویم به هر محفلی که می‌رویم همه دست بر گوشی‌شان هستند افراد با یکدیگر سوژه به دستم داد اینکه ا این روزها در حال دور شدن از اصول هست من بود، چنین چیزهایی در متن نبود،مشتریان کافه رفته‌اند و کافه در حال تعطیل شدن .

  • ۹۶/۰۲/۱۰
  • امین فرشادی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی