سئو یار

اموزش سئو وب سایت

سئو یار

اموزش سئو وب سایت

  • ۰
  • ۰

در سئو موبایل صفحه اصلی وب سایت تلفن همراه، مهم ترین نقش را در اتصال کاربران به مطالبی ایفا می کند که به دنبال آنها  هستند. بنابراین، وب سایت های تلفن همراه، تضمین می کنند که مهم ترین لینک ها در صفحه اصلی، نمایش داده می شوند، به طوری که به اندازه کافی، قابل روئیت باشند.
رتبه بندی یک وب سایت، عمدتا به میزان کاربرپسند بودن آن بستگی دارد. می توانید دستورالعمل های داده شده در زیر را برای طراحی وب سایت بزرگ دوستدار تلفن همراه، دنبال کنید.

بهینه سازی سایت شما برای موبایل

اگر تاکنون سایت خود را برای موتورهای جستجوگر، سئو سایت کرده باشید، بهینه سازی آن برای دستگاه های تلفن همراه، نباید خیلی سخت  باشد. نخست، اجازه دهید آنچه در طول معرفی تلفن همراه اتفاق می افتد را بشناسیم. مراحل را می توان به سه دسته گسترده، گروه بندی کنیم :
۱ – انتخاب پیکربندی موبایل
۲ – اطلاع دادن به موتورهای جستجوگر
۳ – جلوگیری از اشتباهات رایج

انتخاب پیکربندی موبایل

سه پیکربندی مختلف برای تلفن همراه وجود دارد که می توانید از بین موارد زیر، انتخاب کنید –
۱ – طراحی وب سایت ریسپانسیو
۲ – خدمات داینامیک
۳ – URL های جداگانه
هر کدام از اینها، مزایا و معایب خود را دارند. گوگل، طراحی ریسپانسیو را پیشنهاد می دهد، با این حال، از تمام سه حالت بالا، پشتیبانی می کند. جدول زیر نشان میدهد که پیکربندی موبایل، چگونه روی مرورگرها و کد اچ تی ام ال شما تأثیر می گذارد.

در کل یک سایتی که نسخه سازگار با موبایل دارد، در موبایل بزرگتر بوده و راحتتر خوانده می شود، ناوبری مناسبی دارد، به طور زیبایی آیکونها قابل لمس هستند و سرعت دانلود خوبی دارد.
به خاطر داشته باشید که سازگار بودن نسخه موبایل در سئو سایت اهمیت بسیاری دارد که گوگل در رتبه دهی از آن استفاده می کند. به عبارتی گوگل عاشق سایت هایی است که به اصطلاح mobile friendlyy هستند. الگوریتم های آینده گوگل نیز این فاکتور را بیشتر در نظر خواهند گرفت.

گردآورنده : غضنفری

  • ۹۶/۰۲/۰۷
  • امین فرشادی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی